Top banner

onsdag 4 maj 2011

Nya bilder

Jag har besökt huset, men oj vad dåliga bilder det blev. Det har även hänt en del till. Man har börjat måla huset och första strykningen är klar. Kaklet är på plats, alla golv är fixade och kaminen är installerad. Jag har även fått mitt avlopp installerat. Har roat mig lite till med rishögarna och har tillslut blivit kvitt en av dem :-) Kontrollbesiktning kommer att äga rum den 20 Maj och slutbesiktning den 10 Juni. Om allt går vägen så ska slutbesiktningen bara konfirmera att de åtgärder som hittades vid kontrollbesiktningen är åtgärdade och vi ska kunna få nycklarna till huset.
Köket börjar ta plats
 Vedhögen har växt och en rishög är borta. Det börjar nog bli hög tid att kapa upp och klyva veden nu.


Klicka här för tips på hur du skaffar mer trafik till din blog.
Se planritningen
Rösta gärna på min sida genom att trycka på knapparna på högersidan.

1 kommentar:

  1. Grattis till dagens vinst på BloggLotto och lycka till med bygget :)

    SvaraRadera